091112

Efter att ha suttit hemma och väntat på att dom ska behöva mig på jobbet några dagar bestämmer jag mig för att åka in till stan och roa mig resten av veckan, planerar in fikamöten och annat trevligt. När jag åkt ca 2 mil ringer telefonen. Det är så klart min chef, hon undrar om jag kan komma och jobba dagen därpå. Jag känner mig tvingad och tackar ja. Väl inne i stan hinner jag spendera åtminstånde ett par timmar innan jag snopet får åka hem igen med sista bussen och en jäkla massa onödig packning. haha typiskt!

Men jag hann med att köpa ett guld-tyg. Så nu ska jag bli kreativ någon kväll och fixa till en partyblåsa.. tur att jag har mycket tid att spendera.

Kommentarer
Postat av: Bea

Haha alltid samma visa! Så fort man slutar längta eller vänta på nått dyker det upp. I jul då ses vi, kommer bli superb! Jag saknar er så mycket!!!

Kärlek

2009-11-13 @ 09:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0